Sunday, April 1, 2012

Dibiarkan

Jumaat dan sabtu. Dibiarkan. Kosong tanpa aktiviti dan pengisian. Bosan jawapanya . Bukan tidak mahu berbuat apa apa tapi tubuh jadi penghalang. Jalan jauh , bersesak , malu itu faktor aku hanya terperap di dalam bilik. Rutin sama dilalui. Bangun, online, update blog, makan , sms dan tidur. Berulang ulang dari hari ke hari.

Aku mula cemburu. Aku mahu ke padang bermain, berlari atau berjogging. Aku mahu aktiviti lasak. Aku mahu ke sana sini berjumpa rakan rakan sekolah. Aku mahu aktif. Tapi mana mungkin, mahu bergerak pantas pun aku terbatas.

Syukur, aku hari ini lebih baik dari 6 bulan yang lalu. Sudah mampu berjalan. Sudah mula boleh berdikari dalam semua perkara. Kadang kadang sahaja bergantung harap kepada orang lain. Alhamdulillah

#akumahucepatsihat


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: