Dulu waktu kecil-kecil ,zaman kanak-kanak ribena selalu men teka teki..teka teki yang paling femes ialah
1.teka teki teka tekuk, ular apa dalam periuk??
2.banyak-banyak haiwan,haiwan apa yang kedekut?
betul tak??tu teka teki yang popular masa 10-13 tahun dulu kan?tapi skrg susah dah nak jumpa teka teki yang begitu.sekarang teka teki double meaning.tapi still teka teki.cuma dalam menjawab teka teki.anda kene sucikan pemikiran dan jauhkan dari pemikiran 18 sx.
kalo anda memang benar-benar seorang yang suci pemikirannya, maka tidak akan terpikir double meaning tuh..
( nda pun pikir meaning laen ye??haaaaa...apa yang anda pikir tu??hehe)tapi sebagai langkah selamat, anda hanya digalakkan untuk memberi teka teki ini kepada insan2 yang berumor 18 tahun ke atas, kalo 18 tahun ke bawah , nanti cepat je kanak-kank tuh terpengaruh dengan bende2 yang tak baik.
okeh , ni dia antara koleksi teka teki double meaning.
1.Bibir bertemu bibir. Tangan asyik meraba lubang. Mata terpejam menikmatinya. Apakah ia??
2.Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk..apakah ia??
3.Kangkang peluk, kangkang peluk, bila dah dekat puas pegang buah..apakah ia??
jawapan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
1. orang main seruling
2.masukkan benang dalam jarum
3.orang panjat dan ambil buah kelapa
**ada sesiapa yang pikir jawapan yang pelik2??haaa..sila rendam diri anda dalam air basuhan klorox utk 3 ari 3 malam supaya anda dapat disucikan semula..
**entri ini hanya utk suka-suka..:)
2.Jilat-jilat bila dah basah baru cucuk, jilat-jilat bila dah basah baru cucuk..apakah ia??
3.Kangkang peluk, kangkang peluk, bila dah dekat puas pegang buah..apakah ia??
jawapan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
1. orang main seruling
2.masukkan benang dalam jarum
3.orang panjat dan ambil buah kelapa
**ada sesiapa yang pikir jawapan yang pelik2??haaa..sila rendam diri anda dalam air basuhan klorox utk 3 ari 3 malam supaya anda dapat disucikan semula..
**entri ini hanya utk suka-suka..:)
No comments:
Post a Comment