Sunday, November 6, 2011

Churping Birds Are Money

Kali ni nk share dengan kawan-kawan yang ada blog/facebook/twitter/tumblr or ape2 laman sosial untuk join Churp-Churp( klik untuk join) .Pernah dengar tak?Harap kawan-kawan pernah dengar.


Apa sebenarnya churp churp  ni?
-senang paham ialah satu laman yang menyediakan iklan-iklan atau kempen-kempen yang mana bila kawan-kawan kita klik , join , or beli, kita akan dapat komisen daripadanya.ia mcm nuffnang, advertlets jugak cumanya ia lagi simple dan senang nak dapat income.( bergantung pada usaha dan readers anda)

Susah ke nak join Churp-Churp ni?
-senang je.anda hanya perlu wujudkan akaun percuma di sini C.H.U.R.P . Buat akaun dan isikan survey yang dikehendaki dan anda boleh mula sebarkan kempen bersama kawan -kawan dan dapatkan keuntungan bersama.

Mana nak letak Churp-churp ni?
-boleh letak kat mana-mana page or site milik korang . Yang utama mesti ada ramai orang yang baca so mereka akn klik iklan or kempen yang anda kongsi. Setiap reader ialah 'keuntungan'. makin ramai reader makin bagus.

Apa faedah join Churp-churp  ni?
-Faedah utama ialah anda boleh dapat income percuma.Hanya sebarkan iklan pada kawan-kawan dan anda akan dapat komisen. Free of Charge.Tiada produk nyata di tangan anda. Yang rajin update facebook, update blog , better ada churp-churp ni sebab disamping anda update untuk suka-suka, boleh jugak dapat duit
-anda juga boleh dapat kawan .
-boleh join aktiviti yang dianjurkan penganjur

Tindakan anda??
-tunggu apa lagi?join lah churp2 untuk tabungan masa panjang.sambil menyelam minum air kan?smbil facebook or twitter or blogging earn some money..it is smart right?






No comments: