Thursday, August 4, 2011

Pensil Versus Kamera






Kata orang jauh perjalanan luas permandangan.Jadi , bagi orang macam aku yang tak sempat nak pegi jalan-jalan seluruh dunia, BLOGWALKING pun kira berjalan la jugak.Jalan punya jalan, jumpa pulak gambar-gambar yang unik dan menarik bagi aku.Dengan sukanya , aku nak kongsi dengan kawan-kawan .Hope all of you like them. 

Lukisan-lukisan di atas dihasilkn oleh Bein Hein.Beliau merupakan kelahiran Belgium.Terlibat dengan dunia seni seawal usia 10 tahun..Menarikkan hasil seni beliau yang menggabungkan lukisan tangan dan kamera.:)

3 comments:

iMBobo said...

unik gmbar2 ni :)

Mila Ahmad said...

menarik gmbr2 ni xpenah fikir pown bole jadi camni kan?

Uwais Al Qarni Bin Mohd Isa said...

iMBobo..: sebb unik tu terasa nk share:)

Mila Ahmad : yup..tak penah terfikir..kretif manusia ni.^_^