Monday, August 8, 2011

Pengaruh Kl Gangster.

''KL Gangster''.Sapa yang tak tengok muvi ni memang rugi lah aku rasa sebabnya ia antara produk muvi Malaysia yang baik dan best aku rasa ( walaupun aku bukan juri pertandingan filem atau seni , tapi ia memang filem yang baik kan? ) . Sebenarnya filem ni dah lama sangat ditayangkan kat pawagam dan aku sendiri pun dah lama tengok .Filem arahan Syamsul Yusof ni memang mendapat tempat di hati rakyat malaysia rasanya. Buktinya ialah ini, ini dan ini .Ia menjadi ikutan dan idea untuk vlog dan parody.. ..layan...

 Walayeh , kecik-kecik lagi dah pandai buat video .Pandai berlakon dan editing pulak tu. so , hebat tak pengaruh Kl gangster ni??

Video yang ni oleh Amanwan..pergh..superb..memang terrrbaaeeeekkk...kyopropaganda punya video pun best jugak( ada kat entri ini kretiviti remaja kita ) ..Yang pasti , aku tergelak nak pecah perot tgk video yang aman wan buat..nak kenal aman wan dengan lebih dekat , korang sume boleh pegi kat blog beliau.....amanwan...yeah ..itu dia blogger merangkap penulis blog + pelakon lelaki terbaik ...majulah vlog dan filem untuk negara.


No comments: