Saturday, March 24, 2012

Siapa salah

'Aku tak nak bergaduh dengan kau' . Oh, macam salah itu hanya pada aku. Aku seorang yang buat kau sakit dan rasa itu dan ini. Akulah si penyangak dunia yang merosakkan segalanya. Apa yang aku buat semuanya silap. Ada saja yang tidak kena padanya. Dari dalam diri ini sebenarnya aku sudah cuba yang terbaik. Aku cuma mahu berlawak atau menghidupkan suasana tapi mungkin padanya ia tak kena masa. Lantas 'aku x nk bergaduh dengan kau' . Iye, akan aku igt sampai bila bila kerana hati aku betul betul terasa dengannya. Ak kuatkan diri berkomunikasi dengannya seolah olah tiada apa yang berlaku. Tp jauh dari sudut hati ini aku mula rasa sensitif dengan perilaku dan kata kata darinya. Oh jiwa yg sedang singgah di sarang tercinta, kenapalah kau begitu sensitif saat ini.


#darihatiyangemosi


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments: