Tuesday, February 8, 2011

saYanG!! tapi ...

firdaus : saya sayang awak.
sofea   : tapi saya lagi sayangkan allah..
firdaus : diam dan bersedih saat kekasih yang bakal dinikahi pergi....


ini adalah skrip yang menarik bagi saya dalam cerita AKU MASIH DARA..
dan sebenarnya ,banyak lagi skrip yang saya suka dalam cerita ini..
melihat gadis semasa yang bersifat hedonisme membuat saya takut dengan dunia ini terutama saat bulan ditutup awan ..saya sangat berharap akan menemui gadis yang solehah agar dapat mengecapi cinta sempurna...saya mahu  akrab dengannya walo  kadang2 mcm  cartoon couple yang akan bertelingkah..saya mahu permission ''nikah'' dalam hubungan yang bakal dijalin supaya bahagia kita akan berkekalan dan dirahmati.(^_^)..itu sahaja harapan saya bila saat pintu hati ini terbuka kembali..

No comments: