Saturday, February 5, 2011

angau..!!!

Lama sudah tak angau!!malam nak tido pun teringat-ingat kat awak.nak mesej tapi angau tak berbalas sebab tak dapat pandang awak..nak lelap mata baru lah nampk awak.itupun samar-samar sebab awak cuma banyangan dalam kegelapan malam saya.bangun jer tidur, terus teringat kat awak.aty sedih sangat.nak sajer memiliki awak dalam masa terdekat ini..aritu saya dah pergi jumpa awak.tapi awak jual mahal depan saya.saya malu nak merayu-merayu menagih untuk dapatkan awak sebab saya  nak tanggung diri ini pun cukup-cukup makan ajer.nanti dah ada awak .tak dapat lah saya nak enjoy-enjoy sangat.terpaksa lah berjimat sana sini.awak cantik tau tak.idaman laki-laki.awak pandai berfesyen.lembut jer awak.senangg aty saya lihat.untung saya andai dapat memiliki awak.awak...saya sangat2 nak memiliki awak !!bila saya dapat awak , saya janji akan sayang awak sangat2,setia kat awak..saya tak kan cari yang lain dah..saya janji saya akan jaga awak sebaiknya.segala yang saya wat,saya tak kan tinggalkan awak..sebabnya awak yang saya tunggu dan idam-idamkan selama ini..vivaz pro.....(^_^)

No comments: