Tuesday, December 13, 2011

Bertumbok


Malam tadi bermimpi yang aku tumbok orang.Kenapa dan siapa aku tak tahu.Puas aku tumbok orang tu dalam mimpi.Sekuat yang mungkin dan sepenuh tenaga tapi bila aku sedar aku sedang tumbok dinding.Awal-awal bangun dalam pukul 5 , tangan aku tak rasa apa-apa lagi.Semuanya ok. Kemudian , bangun untuk solat subuh , berwudhuk baru aku rasa pedih kat tulang atas jari hantu .Pedih.melecet kesan tumbok dinding.Buntu.Kenapa mimpi terbawa-bawa kepada pergerakan dalam alam realiti?Kalau ada yang tido sebelah aku masa itu , mesti kesian orang itu sebab aku akan tumbok orang itu sesuka hati.Berdarah dan lebam lebam mungkin sebab aku tumbok orang itu dalam mimpi aku sepuas-puasnya.

#apalah aku ini , doa tido dah baca tapi masih bermimpi yang bukan-bukan.di mana silapku.

1 comment:

vendoline said...

haha nasib baik mimpi...klau bgun pg lebam sana lebam sini..kompom konpius