Monday, October 25, 2010

sHAH aLam - i ciTY

Petang itu ,saya merancang secara hack hock utk pegi ke shah alam .nak pegi ke i city hajatnya..mendengar keunikan dan keindahan lampu2 yang menyinar malam membuat aty rasa xcited utk menjejak kaki ke sana.mulanya,sukar juga nak meyakinkan kawan2 utk pergi ke sana..maklumlah mereka dah banyak kali pergi ke sana..tapi saya..baru nk pegi ..huhu..sadis..dah saat nak pegi..tiba2 salah seorg kawan saya membatalkan niatnya nak join..adeh...ilang mood saya kejap..so saya majok manja..hehe..n...jadi balik nak pegi..kul 5.35 ptg kami bergerak dari kampus menuju ke shah alam..

kami pergi ke sana menaiki kete..dua kete..saya jadi driver (waaaa..cuak jugk nk masuk bndar,,sekali sekala bawak kete niyh)..alhamdulillah,kul 6.45 kami sampai sana...drive slow jer sbb jln bz..huhu..kami stop dulu kat masjid Sultan Salahuddin Abdul Aziz..ready2 tuk solat magrib kat sana..kali pertama jejak kaki kat masjid nih..besar..kagum,teruja,bangga..haha

pas tuh ,kami ke medan selera dkt kolej kediaman bdk2 uitm..beli nasi goreng student ..murah..ada nasi+daging merah+  telo..arga..rm3 jer..untung bdk uitm mkn murah jer..kami??kalo tak rm5 tak sah..huhu..makanan yang kami beli juz bungkus..sbb nk mkn kat tmpt yang penuh lampu t..hehe..pas tuh...kami pun tiba di tempat yang nak dituju..waaa..takjub..lampu..n lampu..n manusia..n kapel..n baby2 comei2...waaa,,,




termenung jauh si hafizan..


cantik ..


saya di depan bangau..bangau ooh bangau


kali pertama tiba kat masjid nih..kagum..


bersama kete roomate..crdt to naim.=)


kemesraan dua kawan...


rusa santa clause..haha


nak nek tapi..


bersama kawan bek...zul~


tak tau nk pose cmner dah~
kawan2 yang pegi menemani...


No comments: