Friday, October 29, 2010

saYaNg kaT kaWan...

hehe..tetiba rasa nak berjiwang balik dalam blog ni.tak tau kenapa entri saya mesti nak jiwang2.kalau tengok kawan2 blogger len , entri dyorg slalu gempak2 , lawak2, menarik,..tapi saya?jiwang n suram jer..tak tau lah ada yang nak bacer ke tak..haha..(tapi ni diari digital saya..so,kalo ada yang baca saya ok jer..kalo takder yang baca..saya nangis..huahua)..

smlam perasaan minat kat orang dtg balik..minat jer k..bukan cinta..biasa la minat kat org an.siapa org tu?hehe..kawan2 saya jugak.sbb..dy baik..dy cantik..dy caring...dy syg saya.(yeke?mana tau?)haha..dy lemah lembut..hehe..(kawan2 gurl yang bacer,jgn over excited aw..haha)...tapi kan,bila nak dekat dengan gurl nih saya tak tau nak citer tentang apa sebab tajuk perbualan amat penting dalam berkomunikasi dgn gurl nih..tajuk tak best or merepek2 mesti tak dilayan t..haha...so...saya berasa..ooohhh..susahnya nak rapat dengan kamu..tapi tak apalah..asalkan sentiasa berada di depan mata wat masa ni..sumernya ok jer...no love2 k...minat2,syg2 kawan2 jer boleyh...hehe...sbb..sayang kawan2 akan berkekalan sampai bebila walo apa pun terjadi..sbb..kawan...must b ur first priority..=)

No comments: