Sunday, January 8, 2012

Pepahat @ Bamboo Lala

Weekend minggu pertama 2012 aku isi dengan menziarahi pak su dan mak su aku yang duduk di Ampang. Jemputan yang entah kali ke berapa oleh mak su dan pak su  kali ini aku penuhi . Memang telah lama hajat dihati untuk bermalam dan bersama mereka.

Dua restoran yang aku kunjungi sepanjang bersama mereka. Restoran Tupai-Tupai Ampang dan Wadi Hadramawt Ampang.

Seafood baru yang aku cuba yang diperkenalkan oleh pak su . Bamboo lala @ pepahat. Rasanya memang sedap. Tak tahu nak terangkan bagaimana tapi perlu rasa sendiri. Kali pertama mencuba dan ia benar-benar kene dengan selera aku. Rupanya agak pelik tapi rasanya 'yummy'.



Bamboo Lala  / Pepahat
# mengembaralah ke seluruh dunia milik Allah dan nikmati keagungan ciptaannya. berzikir, bertahmid dan bertasbihlah atas nikmat-nikmati yang dirasai.

No comments: