Thursday, August 15, 2013

Mesir Berdarah

Hari ini aku bangkit dari tidur dengan kesedihan dan sebak. Aku lihat di fb. Penuh dengan gambar dan berita semasa dari Mesir . Ramai yang mati ditembak, dibakar dan dibom. Aku yakin,dalam kalangan mereka ramai yang syahid. Yang tercedera tak dapat dibantu. Hospital dibakar. Perubatan di halang dari memberi bantuan. Allah. Apakah kejam dan zalim askar dan polis Mesir ini sendiri. Bertuhankan pemimpin kufar memang celaka.

Apa kita boleh buat ialah sedar dan doa. Bukalah fb, berita online. Lihat penderitaan dan gambar gambar kesan kezaliman pemimpin kufar harbi. Kejam sekejamnya. Hancur tengkorak kepala ditembak. Terbakar tubuh dibakar. Koyak rabak tubuh dihunus senjata tajam. Bergelimpangan dijalanan tidak dapat dibantu pasukan perubatan.

Dunia.lihatlah kekejaman ideologi sekular dan liberalisme ini. Datang dari Yahudi. Yahudi yang berlagak angkuh. Sungguh , sejak zaman nabi kau penentang terkuat. Pekak dan tuli pada hidayah.

For our muslim worldwide, recite doa and al fatihah for our mujahideen. Pray for them. Pray for Islam. Pray for peace.

1 comment:

Unknown said...

Голые=> самые дешевые проститутки в Одессе ххх5
My suggestion for a man who appreciates comfort , cleanliness and quiet for a nice relaxing atmosphere , a tete-a - tete! С остроумием дело обстоит так же, как с музыкой: чем больше ее слышишь, тем более тонких звучаний желаешь.