Thursday, September 6, 2012

Omelan #9

Tetapkan hatiku wahai allah tuhan sekalian alam. tika ini aku merintih penuh rasa kehambaan dan kehinaan, hanya pada mu aku berdoa dan aku luahkan. hati aku sedang sakit. kosong yang lama mungkin. hadis dan quran jauh dari aku utk beberapa bulan ini, aku rindukan petunjuk hidayahmu.

allah tuhan agung. campakkan aku kecintaan aku padamu. kembalikan fokus ak pada mengagungkanmu,, aku leka. aku lalai. jangan kau buang aku kerana aku melupaimu. tak sanggup aku hidup dalam dunia milikmu seandainya aku tiada dalam pemerhatiaan mu. jangan sisihkan aku.

allah tuhan alam dan galaksi. aku bukanlah hamba yang selalu dalam jln yg lurus.bimbinglah aku..kurniakan dan berilah aku pembimbing. aku tak sanggup lagi jauh dari mu. aku mula rasa sepi dan kosong.

duhai pencipta hati manusia..tetapkan hati aku, berikan aku hidayah. kurniakan aku kesabaran. titipkan pada diriku rasa rindu dan cinta yang berpanjangan kepadamu. tunjukkan dan bimbingi aku ke jalan yang lurus.

#aku semakin jauh. hanyut dalam hedonisme dan kelaghaan dunia. astagfirullah.

No comments: