Friday, January 7, 2011

anGaU

baru mulakan semester baru . tapi saya dah angau.sampaikan nak tido pun susah.angau datang semula...ternampak2 jer apa yang diangaukan .teringin sangat utk memilikii dalam masa terdekat.andailah saya mampu...oohh..bila la angau ni akan terubat..hikhik..

angau saya bukan pada manusia ..tapi pada gadjet yang bernama smartphone..nak beli satu ..tapi tak mampu ..nak beli dua apatah agy.so asek jer meninjau2 tentang smrtphone di laman2 sesawang..antaranya mobile89 dan gsmarena..updatekan diri tentang android n symbian yang merupakan antara os bg smartphone selain iphone n blackberry..

so, sekarang asek jer dalam dilema.nak beli jenama apa..tapi kat aty ni dah berkenan  kat si 'dy ' nih..bagi saya ia dah cukup hebat utk bajet yang saya ada..bukan nak guna sebagai pengguna tegar tapi sebagai suka2 dan apa yang disediakan dlm smartphone tuh boleh digunakan sebaiknya..selalunya smartphone skrg mmg dah ada facebook dan youtube..so boleh online bila2 masa ada wifi..yang penting FREE..haha..






nak beli yang ni ker.???
^_^misi skrg...dapatkan smartphone yang terbaik bagi bajet yang ada..go2...chayok!!!

No comments: